Aktualności

Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny

Podczas pierwszego dnia VIII Podlaskich Targów Turystycznych, 17 maja została zainaugurowana XI edycja konkursu na „Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT”. Głównym organizatorem konkursu od 2003 roku jest Polska Organizacja Turystyczna. Od 2008 roku etap regionalny konkursu przeprowadza Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna przy wsparciu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

Rekrutacja do projektu Centrum Kompetencji NGO, grupy III i IV

Szanowni Państwo,

w sierpniu rusza rekrutacja do ostatnich dwóch grup szkoleniowych w ramach projektu Centrum Kompetencji NGO prowadzonego przez Towarzystwo Amicus z Białegostoku i The NGO Management Association z Genewy.

Impreza plenerowa oraz wystawa fotograficzna pt. „Europa zmienia Warszawę”

W dniach 17.08 – 25.08 na Krakowskim Przedmieściu (w pobliżu kościoła św. Anny) odbywa się impreza plenerowa oraz wystawa fotograficzna pt. „Europa zmienia Warszawę”.

Creative Poland – wydarzenia we wrześniu

05.09.2013 - Spotkanie "Razem czy osobno – skuteczna realizacja projektów w Partnerstwie
Spotkanie tworzonego przez Creative Poland Partnerstwa na Rzecz Rozwoju Polskiego Sektora Kreatywnego. Podczas spotkania omówione zostaną m.in. doświadczenia związane z obecnością na Jarmarku św. Dominika, eksperci z zakresu zarządzania projektami pomogą uczestnikom opracować plany na przyszłość oraz opracować katalog zasad współpracy i stworzyć regulaminu pracy Partnerstwa.
Zgłoszenia do 30 sierpnia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Koniec pierwszego etapu realizacji projektu innowacyjnego

Pierwszy etap (od stycznia do sierpnia br.) realizacji projektu innowacyjnego testującego kończy się opracowaniem strategii.
Strategia stanowi kluczowe narzędzie zarządzania projektem innowacyjnym i jest opiniowana przez Regionalną Sieć Tematyczną.
Na podstawie tej opinii IP podejmuje decyzję o akceptacji bądź odrzuceniu strategii lub o konieczności jej poprawienia.
Przygotowanie strategii przez Beneficjenta i jej akceptacja przez IP warunkują przejście do drugiego etapu realizacji i tym samym możliwość kontynuacji projektu.

Kontakt

Towarzystwo Amicus